Kızlar pazar günü öğlen 4 de uçağımız var oğlum 2 aylık benimde oğlumunda ilk yolculuğumuz biraz korku var açıkçası bebekle nasıl olur dururmu vs diye türk hava yolları veya uçakla yolculuk varmı aranızda nelere dikkat ettiniz önerdiğiniz tavsiye yapmam gereken şeyler varmı bebeğim mama içiyor bu arada