Herkese hayırlı günler sizlere bi sorum olcak. Ben sürekli korkuyorum bebeğime bisey oldu mu kalbi atıyor mu acaba yaşıyor mu diye. Etraftan da duyunca insan çok korkuyo, daha dün duydum bi kayıp,korktuğumu anlayınca hemen konuyu değiştirdiler 😔 yani doktor randevusu gelene kadar sıkıntıdan hem heyecandan bayılacam nerdeyse.Eğer kotu bisey olsa bunu hisseder miyim kalp durmasi vs ?
Evhamlarımdan kurtulmak istiyorum artık
Kac haftadır bekliyorum salı günü randevumuz var korkuyorum sizdede oluyor mu bu korkular