Arkadaşlar merhaba, 10 haftalık gebeyim ve gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri sırt, bel ağrısı, kasık ağrısı her gün oluyor. Düşük riskim olduğunu da söyledi doktor o yüzden ilaç kullanıyorum ve geceleri hiç uyuyamıyorum sanki bi ton kahve içmişim gibi gözümde bi damla uyku yok. Gecelerim hep böyle ağrılı ve uykusuz geçiyor. Böyle durum yaşayan var mı, ne yapmak gerekir?