Sevde- Dlkk44 testini tekrarla 2 gün sonra derim😇 dikkatli bakmaktan gözüm ağırdı😁 var gibi ama sanki çok baktığımdan görünüyor gibide tam algılyamadım😁
cerenakgl Dlkk44 Aynen çok hafif bir şekilde belli oluyor. Kesin sonuç için kan testi verebilirsiniz. Hayırlı olsun 🤲🏻
Dlkk44 [silindi] hahaha kız gözle daha iyi görülüyor hemen de çıktı inşallah vardır yarın doktora gidecektim kan vereceğim olmuştur umarım ❤️
Eylulkelebegi Var gibi gözüküyor ama sanırım çok yeni daha bebeğin ondan böyle. Kan versen kesin sonuç alırsın. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 😋❤️
Likayolcusu Dlkk44 inşallah vardır bende iki gebeliğimi silik çizgi ile öğrendim o yüzden çok heyecanlanıyorum burda görünce de 😃
Dlkk44 Makarnaasigi canım yapar yapmaz çıktı aslında ama böyle kırmızı kaldı anlamadım 4 gün geciktim
Dlkk44 momyy__ 5 damla diyordu 5 damlattım canım su tuttum üstüne 10 dakika felan da öyle bekledi hâlâ çizgi var