Kuzum o hafta da normal benim de öyle oldu doktorum normal daha çok yeni dedi 2 saniye baktı sadece haftaya çağırdı beni . İnşallah gittiğimiz de daha güzel haberler alırız .
A’raf Suresi 54. Ayet: “Bismillahirrahmanirrahîm. İnne rabbekumullâhullezî halakas semâvâti vel arda fî sitteti eyyâmin summestevâ alâl arşı, yugşîl leylen nehâre yatlubuhu hasîsen veş şemse vel kamere ven nucûme musahharâtin bi emrihi, e lâ lehul halku vel emr(emru), tebârakallâhu rabbulâlemîn(âlemîne).” Ben sürekli bu duayı okuyorum . Sen de oku bol bol . Rabbim hepimizin bebeklerini korusun 🤲🏻❤️