Zahide-0710 bana kalırsa nilüfer hanıma gitmeyin tavsiye etmem özel maya Hastanesi’nde nevrez hanım var ona da iyi diyorlar tabi benim fikrim bayandan ziyade erkek doktorlar biraz daha iyi davranıyor ilk hamile olduğumu öğrendiğim de bı bayan doktora gitmiştim doğru düzgün açıklama yapmadı bişey demedi esiminde benimde içime sinmeyince Türkcan beye gittik herşeyi a den Z ye anlatıyor ama siz bilirsiniz yine de karar sizin 🥰🥰