pnraks hiç üzülmeyin betanız benden fazla çıkmış 😃 ben betam 900 olduğunda muyane oldum doktor bişey görmedi rahim kalınlaşması var ama bebek kese görünmüyor dedi 4+2 de gittiğimden bende garanti olsun diye 6+5 de tekrar gittim iki kese iki bebek iki kalp atışı duydum ama hiç strese girmedim beta düşük veya kese görünmedi diye Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın şuan 13 haftalık ikizlere gebeyim canım 💖