Btl44 benimde 17+2 haftalık ve karın ağrısı oluyor kaç gündür geçtiğimiz cuma doktor kontrolünde de bebeği izlerken rahimim kasıldı doktorum karın ağrın oluyor mu dedi evet dedim fitil verdi aşırı olursa kullanabilirsin rahatlatır dedi. Benimki erkek bu arada sol rahimimin tarafında oluyor bu ağrı.