Kızlar hastane çantamı hazırladım. Tam 33+0′ız. Benim rahim ağzı yetmezliğim var. Erken doğum riskimden kaynaklı erkenden hazırladım. Bunları koydum. Eksik bir şey var mı sizce? (Not:evim çok yakın bu arada hastaneye 10 dakika 😊)
Bebek için:
3 adet uzun kollu zıbın
3 adet alt üst takım
3 adet tulum
1 adet ilk hemşireye verilecek set
3 çift çorap
3 adet ağız mendili
2 adet havlu
2 adet kundak
2 adet battaniye
Biberon (emzik koymadım gerekli mi bilemedim. Umarım hemen göğsümü alır)
Bebek bezi + alt açma örtüsü+ bebek temizleme pamuğu+ ıslak mendil
Kendim için:
2 adet pijama takımı (düğmeli alt üst)
1 adet gecelik sabahligi ile
Hastaneden çıkarken eşofman takımı
6 adet kilot
Emzirme sütyeni
Depend külot + büyük ped+ göğüs ucu + göğüs pedi
Terlik ve spor ayakkabı
Şarj aleti
2 çift çorap
Diş macunu + diş fırçası
Havlu
Makyaj malzemesi+ toka
Ve süs ve ikramlarımız 😊
Ve tabiki pusetimiz :)