nurbeyaz Merhaba güzel anne ve anne adayları Salı günü kızımız gelecek inşallah sezeryan ile Ama bi karar vermem lazım spinal anestezi mi yoksa tüm anestezi mi olmalıyım bu konuda fikirleriniz veya deneyimleriniz var mı .?
Deletedmom_33 nurbeyaz spinal oldum yine olsa yine spinal olurum. Korkmam ben pek böyle şeylerden. Bazılarının dediği gibi acı hissetsem de korkmam. Kafamdaki de hep bebegi ilk görme zevkini hiçbirinize tattirmam ilk ben göreceğim içeride idi