Eda-raif halleyrun benimde sizin gibi işte benimkinde + olarak suyu da az olduğu için haftaya alicak büyük ihtimalle 😔
halleyrun Eda-raif Sanirim anne olmaya dogmadan alistiriyor bizimkiler. Güçlü olmamiz lazim. Allah hakkımızda en hayirlisino versin🙏 gelisip buyuduklerinde unutalım bu zamanlari. Tekrar gecmis olsun, Allah yardimcimiz olsun
Elfibrhm2609 Eda-raif peki doğduktan sonra bir sağlık durumun da etki felan olacakmiymis kuveze girme gibi doktorun ne diyor bu konu da kaç kilo bebeğin şuanda
Eda-raif Elfibrhm2609 2 kiloda şuan sağlıklı ama küçük bbir bebek diyor girebilir de girmeyebilirde dedi 😔
Elfibrhm2609 Eda-raif canım kendini üzme dua et hakkınız da hayırlısı ne ise o olsun sen kendini üzersen bebeğin de etkilenir daha erken doğan da var 1 kilo bile olmayan rabbim yardım eder allahın izni ile sen güçlü ol ki bebeğin de senden güç alsin❤🌸
Eda-raif halleyrun sağlıklı olsunlar da ettiklerine raziyim🙁 allah razı olsun insallah sağlıklı şekilde alırız bebeklerimizi kucağımza
Bahar1187 Eda-raif bana da suyu az dedi 33 haftalığım şu an haliyle endişe ediyor insan haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek yakın bir arkadaşım su azlığından 37 de 2200 doğum yaptı küveze bile girmedi gayet sağlıklı idi güzel haberler veririz bizde umarım birbirimize