Kızlar ben gebeliğimin başından beri kız olarak hissettim. Hala hissediyorum. Doktora gittiğim de ilki göremedi ikinci doktora yani başka bir doktora gittik kesinlikle erkek diyip bize organını gösterdi. O günden beri şoktayım hala çıkamadım. İnanamıyorum bir türlü. Sağlıklı çok şükür bu bana yeter artar bile ama başından beri kız hissedip kız elbiselerine baktım. Siz de yaşadınız mı? Ne tepki vereceğimi bilemedim ben açıkcası😂😂