Ipek_2017 3kuzuAnnesiyim <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/01/12/kH3ZP.jpg” alt=“kH3ZP.jpg” border=“0”>. 12+5 tahminde bulunmadı doktorum. Sizceeee 💕💙
3kuzuAnnesiyim Ipek_2017 benum ultrasyona cok benzıo bak son postumda:) aynı gun ve hafta banada doktor hıcbsy demedı ama ben kız dedım yanı bunada kız dıcem ögrenınce mutlaka yaz:)
Ipek_2017 3kuzuAnnesiyim baktım evet benziyor. İnşallah kızdır yaa. Benim 1 oğlumm var . Kızım olsun çok istiyorum 💕
3kuzuAnnesiyim Ipek_2017 valla benımki 2 kızım var yasımda 35 inşallah erkektir:) son gebeliğim üstelik riskli cıktı.
ErenimBenim benim de bakar mısınız 12+4 deki hali.Dr göremedi bir türlü. https://www.hizliresim.com/jrxmwe0
ErenimBenim 3kuzuAnnesiyim teşekkür ederim inşallah bir oğlum var bir de kızım olsun sağlıklı bir şekilde