Sblclkdmr 6 haftalık hamileyim kalp atışını dayamadık siz kaçıncı haftada duydunuz lütfen yardım edin çok tedirginim :(
Anneadayiii Sblclkdmr 7+3 de duyduk biz ama herkeste aynı olamıyor içinizi ferah tutun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız be işinizi 🙏🏻😊
semrakarahan Sblclkdmr tedirgin olmayin duyarsiniz insallah gec dollenme olabilir bende duyamadim 6 haftalikken
Rayaaa Sblclkdmr için rahat olsun doktorum bana 6 haftalıkken duyulması imkansız gibi birşey demişti 7 yada 8. Haftada duyuluyor canım
seyma281015 Bende duyamadım geçen hafta. Yarın randevum var 8 haftalık oluyor son adet tarihine göre ama geç döllenme dedi doktor bana. Yarın gerçekte 7 haftalık olsam bile duymam gerek. Sizin içinde erkendir daha 1 hafta bekleyin moral bozmayın
Sblclkdmr seyma281015 Şeyma hanım duyabildiniz mi kalp atışlarını kaç haftalık dedi doktor bebeğinize ? Doktor bana da geç döllenme dedi ama gittiğim başka özel doktoru da normal zamanlı döllenme dedi. Cidden psikolojimi bozdular :(
Nisanurr Ben ilk oğlumu 6+4te duymuştum bu bebeğimi 6 haftalıkken duyamadım 7+6da randevum vardı o zaman duydum 💙
Sblclkdmr semrakarahan iki aydır doktora gittim biri geç döllenme dedi diğeri inkar etti bunu 😡 ben de bilmiyorum ki çocuğum gerçekte kaç haftalık ☹️ Geç döllenmenin bi zararı var mı biliyor musunuz ?
seyma281015 Sblclkdmr evet Cuma günü duydum kalp atışlarını çok şükür 🙏 Ben 7 haftalık bekliyordum hadi olsa olsa 1 hafta geç döllenme olmuştur dedim ama 6+5 çıktı yani tam 9 gün geriden geliyor
Anneadayiii Herşeyden önce doktora güven çok önemli bence. Başıma gelen olayı anlatayım 6 haftalık hamileyken kanama ve lekelenme ile acile gittim devlete alttan muayene ve ultrason ile baktılar sadece kese göründü bebeği göremedik doktora gelirsin daha erken kalp atışı da yok dediler tabi o lafı duyunca insan çıldırıyor ve 2 haftaya yakın lekelenme devam etti kanama bitti derken 7+3 de tekrar kanama damla damla bu defa özele gittik ve doktor bebiş sağlıklı dinleteyim kalp sesini dedi ve o kadar çok güven verdi ki bütün sorularımı cevapladı ve sakin olmamı söyledi sende bebek de strese girmesin herkesin vücudu bir değil her bebek aynı olmak zorunda değil diye çok şükür sıkıntımız kalmadı 🙏🏻 bugun 10.haftamıza girdik ve cuma günü yine kontrole Gideceğiz bakalım durumlar nasıl 🙈 uzun oldu hakkınızı helal edin