Kızlar 33 haftalığız bugün tam dün hastaneden taburcu oldum 2 gün yatış sonunda. Bebeğimin erken gelme ihtimali yüksek. Ciğer geliştirici iğne bebeği tutmak için ilaçlar kullanıldı sancım azaldığında çıkısım yapıldı zorunlu istirahat verdi doktorum. Bebek 2200 suan kilosu normalden iyi ama anne karnında ne kadar çok kalırsa o kadar iyi. Sorum o ki ne yeyip ne içmeliyim ki biraz daha çabuk kilo alsın??