Kızlar ne olur yardım edin ilk gebeliğimde ben böyle bişey tatmadım 😔 beneğimi kucağıma alalı 4 gün oluyor ilk 2 gün sezaryen olduğundan sütüm gelmedi 3. Gün geldi (çok şükür 🙏🏻🧿) ilkinde de böyle olmuştu 😔 göğüs ucum çok yara oldu ve çatladı lanolin diye bir krem kullanıyorum ama işe yaramıyor Allah rızası için şu yaraları geçiren kullanıp memnun kaldığınız bişey önerin bana bebeğimi emzirirken dayanılmaz oluyor 🙏🏻🙏🏻😔😔