Gmzegb çok sağol canım amin ❤ kendimizce korunuyoduk bise kullanmadık ama bir damlası yetivermiş oysaki emindik yani kendimizden ama olacağı varmış ki bir buğday tohumu kadar bile olanı yetmiş işte 😍 sevinsek mi üzülsek mi bilemedik ama Rabbimin bir bildiği vardır dedik ❤