Kızlar normal doğuma da sezeryana da uyumluymuş hamileliğim dr bize bıraktı eşim normal doğum sancısı çekmemi istemediği için sezeryana karar verdik doktor 39+1 de alacak. Şu an 38+1 deyim. Benim duyduklarım hep 38 de alınmış. Bana geç gibi geldi benimki artık son günler olunca çocuğa bişey olur mu karnımda diye endişe duymaya başladım bi an önce alsa da rahatlasam. Sezeryan olanlar kaçıncı haftanızda aldılar ?