Bana da yanlış hatırlamıyorsan 10 haftada filan radyolog “ bebeğinin suyu birazcık az bak sıkışmış görünüyor biraz. tehlike yok ama dikkat et” demişti.Sonra Uzman doktora gittiğimde sıkıntı doğuracak bir eksiklik olmadığını söylemişti suda. yani su ile ilgili de olabilir ama illa Yüksek tehlike var demek değil bu .doktordan daha açık bilgi almalısın