1fatma_nurr Kızlar 6+5 haftaligiz sizdede gaz sorunu oluyormu yani karnınıza giren böyle sancı yapıyor sebepsizce
Zeyneppp96 1fatma_nurr aaah ah 14. HaftA bitiyor hala devam günde 1-2 kayısı yiyorum belki düzelir diye
1asel-duru 1fatma_nurr aşırı gaz sancısı oluyordu ama sonra geçiyor hareket iyi geliyor şu an 11 hafta son gün
1asel-duru 1fatma_nurr şükür hiç sancım ağrım yok sadece belim ağrıyor o da normal de vardı zaten hatta bazen hamile değil miyim acaba diye düşünüyorum yarın 2 li tarama için gidicem
Busraerkr 1fatma_nurr yediklerine dikkat etmezsen hep gaz sorunu yaşarsın maalesef 6 aylığım ben ona rağmen ara ara gaz sorunum oluyor
malin 2309 bende öyleyim kabızlık olmış bende 11+2 benim sürekli bu yüzden akşma ne yemişsem atıyorum hangi şurubu kullanıyorsunuz bende bitane aldım üç gündür içiyorum etki yok
yanlisanlamaama 1fatma_nurr oluyor bacım hemde nasıl 😂 beklersin uğraşırsın sancıdan kıvranırsın gelmez sonra girdiğin ortamlarda çat diye gelir 😂😂 ben kendi haline bıraktım ne zaman istiyosa gelsin artık yıldım hiç uğraşamam 😀