Kızlar merhaba. 7 gün oldu bugün ameliyat olalı ama dikiş yerimin üst kısmı sol tarafımda sanki yara var içi ağırıyor gülemiyorum konuşamıyorum ayakta duramıyorum sanki içi yara ve yırtılıyor gibi bi his var çok ağrı veriyor bana bu normal mi? Karnımın sol tarafı sanki içi yırtık kalmış o kadar ağırıyor hareket edince. Başına gelen varmı?