Ben çok kötüydüm. İlaç anlamında da bir şeyler tüketemediğimiz için haftalarca atlatamadım sana önerim serum (c vitamini ve gerçekten kötüysen minik bir antibiyotik) taktırman ben 12 saat hastanede kalıp sabah öğle akşam serum yedim.
Bunun yanında doktorumun vitaminleri ve propolis(beo marka damla şeklinde) kullandım şimdi iyiyim kullanmaya devam ediyorum bağışıklığım açısından. Belli bi yerden sonra tuzlu su ile gargara,sirkeli suyla gargara,ıhlamur v.s hiçbir işe yaramıyor.