2aslan_annesi07 bende doktora gittiğimde 6 cm acikligim vardı herşey normaldi birden tansiyon tavan yaptı kalp ritmi düştü bebek durdu doktorlar 10 cm beklemeden hemen doğumu başlattılar ben tam kendimde değildim çünkü o halde çok uykum geliyordu uyku modundaydim megerki tansiyondan kaynakliymis doktorlar zaman kısıtlı olduğu için hemen elleri ile açıp suyumu patlatip doğumu gerceklestirdiler sezeryana dahi vakit yoktu çünkü ama çok şükür normal doğum oldu kesisiz dikişsiz