Black54 pişik kremi mustela fazla kullanan yok en cok bepanthol ve sudocrem kullanılıyor bende bepanthol kullanıyorum geçiriyor pişik olduğu zamanlar. Şampuan olarak mustela kullanıyorum ama değiştiricem 2-3. Gün hemen kirleniyor saçları ve kokmuyo annemlerde dalin var daha uzun süre temiz kalıyor ve mis gibi kokuyor yani daline zararlı diyolar ama o daha etkili oluyo 😅