Kizlar merhaba 34 haftalığım ilk defa bu hastaneye muayeneye gittim hiç bir sorun yapmadılar haftama rağmen.2 hafta sonra tekrar çağırdi asistan kadın doktor vardı ama çok güzel ilgilendi güler yüzlüydü. Kafamda netleşti doğum için kesin orayi düşünüyorum nasipse 🥰 Kafasında soru işareti olanlar varsa ilk kez gidecekler için bence şüphesiz gidebilirler 🤗