Söylemesi kolay geliyor gibi olcak ama asla öyle değil biliyorum. En kral hastaneye de gitsen mecbur bekleyeceksin yapacak hiçbir şey yok. Kötüyü düşünme, Allahtan umudunu kesme. Sen ellerini aç, yürekten hayırlısını iste. Bol bol dua et. Rabbim kullarının yüzünü güldürür inşallah 🙏🏻