kuzumvebenn Aynı durumdan ben de sıkıntı çektim. 2,5 mm çıkmıştı ense kalınlığı ama diğer herşeyi normaldi. Dna resti yaptırmamızı önerdi direk biz ikili test verdik 11+1 haftalıktı. Sonucu beklerken çok yıprandım bende. Sonuç çıktı direk doktorun yanına gittim. Test sonucuna baktı ve bunun için mi geldin biz arıyoruz normalde dedi. Test sonucun iyi bi sıkıntı yok dedi. Bende ense kalınlığını hatırlatınca haa doğru gel bakalım diyip ultrasona aldı. Çok şaşırdım demekki para tuzağı! Ense kalınlığı fazla demiştiniz demesen test sonucun iyi diyip göderiyordu. Neyse şimdi 16 haftalık olduk yarın kontrolümüz var bakalım bir değişiklik var mı ? Çok strese girme iyi düşün :)