Tgbclk Adet olmama 2 gün var ve merakımdan gittim aldım yaptım 5 dakika içinde böyle çıktı 
Gulak Tgbclk yani kan vermeniz sizin icin daha iyi en azindan bi onlem alırsınız bisi oldugunda kendinizi adet sanip tedbirinizi almayabilirsiniz bugun verseniz sonuçlanır hem korkacak bisi yok bunda test daha zor psikolojik olarak kan testi gayet iyi bu drumlar icin
Cey-cey Var gibi ya ikimci cizgi cıkmıs yarın sabah telrar ilk idrarla erken gebelik testi yapın veya bi kan verin
Hamisbiranne26 Aynı testten bende yapmıştım ben bide adetimin 2. Günü yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Senin ikinci silik çizgin var hayırlı olsun yarın tekrarla yada kan ver 🥰
Tgbclk Hamisbiranne26 sabredip bşr kaç gün daha bekleyip kan vericem çokta karın ağrım var aslında adet olacakmışım gibi bilmiyorum kafam çok karışık test mağduru olmak istemiyorum 🥹
Baharks İnşallah vardır ama sanki ikinci cizginin asagi yarisi yok gibi testi bence tekrarlayin erken gebelik testi daha iyi sonuc verir hakkinizda hayirlsi olsun
Tgbclk Fatma_gull kaç gün vardı adet olmana benim 2 gün var 2 gün daha beklesemde öyle mi versem test
Cano42 Silik cizgi var canim, hamilesin. Adet sancin olabilir cunku o yerlestigi icin agriyor. Hayirli olsun InshAllah. Rabbim biz isteyen herkese versin InshAllah 🤲
Tgbclk Cano42 inşallah ben geçen ay rahim filmi çekildim 2 senedir gebelik oluşmuyor diye eşimdede sorun vardı tüp bebeğe başlayacaktık durdurdu doktor bize az daha bekleyin doğal yolla olur diye. İnşallah güzel haberi alırz yarın sabah kan vericem 🙏
Cano42 Tgbclk mashAllah kuzum, gebelik var canim. Silik cikmis cunku bide yeni oldugu icin ondan silik cikio . Bi kac gune yapsan netlesecektir. Rabbim saglicakla InshAllah kucaginiza versin kuzum. Stres asla yapma. Her zaman sakin ommaya calis🌹
Fatma_gull Benim bat gunum 14 unde dun verdim kanı sende verebilirsin varsa çıkar benim kine daha yeni dedi gebeligin Tgbclk
Tgbclk Cano42 erken gebelik testinde bence net çıkacaktır. Yapabildiğim yek şey sabırla beklemek test vermeye bile tek gidicem eşime söylersem sevinecek test verirsem çok heveslenir sınra üzülür. Onu üzmek istemiyorum kanda pozitif çıkarsa öyle söylerim şimdilik sabırla beklemek. Rabbşm isteyen herkese nasip etsin bu sınav çok zor ..