nilayakinci Çok şükür 20li haftalar bitti ne uzun sürdü ya 😂😂 gece çok hareketli gündüz hareketi ehh işte uyutmuyor geceleri sağolsun bide şimdi boğaz ağrım başladı ilaç kullanmayı zaten sevmiyorum umarım çabuk iyileşirim, sizler de durum nasıl 😍
Cey-cey nilayakinci bende tam 30 a girdim grip oldum 2 gündür cekiyorum 🤒 doktor biseyde kullanma sadece parol ve iyi beslen portakal falan ye c vitamini dedi Kötü olursan kulak burun bogaza git dedi 😷 zaten zor nefes alıyodum su ⅔ gündür daha şey oldum ya insallah hemen toparlarm
nilayakinci Cey-cey çok geçmiş olsun, valla öyle bir salgın varmış ki ona yakalanmaktan çok korkuyorum
Betulrtap Bende 30+5 bu haftaya nefes darlığı başladı ve mide yanması ama kasılmalarim azaldı geceleri
Hasanovaa Betulrtap bende 30+5deym bebegin haraketleri az hissediyorum once karnimin icin dagitiyodu simdi yok chok az kayiyo
Mervetnl 30 olduk bizde bugün, kasılmalar devam ilaç önerdi doktorum ve sağ kasığımda ağrı var. Yavaştan bel ağrılarımda başlayacak gibi duruyor 😅 Hareketler ise eh işte günü gününü tutmuyor. Aynı bedende son 7 haftamız 🙏🏻 Sağlıkla gelsin inşallah.
nilayakinci Mervetnl maden suyu içebilirsin aşkında iyi geliyor cidden ben bide yavaştan pilates yapmaya başladım harika değilim ama ağrılarım hafif indi en azından tavsiye ederim :)
nilayakinci Hasanovaa günü günlerini tutmuyor valla kontrollerde bir sızıntı yoksa dert etmeyin arada bi çikolata yiyin bak nasıl coşuyor 😂 benim ki çikolata değil de portakal yiyince hareket ediyor her bebiş Farklı valla
Mervetnl nilayakinci yaa içiyorum magnezyum da kullanıyorum ama 🥴 Bazen çok toplanıyor ve canım yanıyor 😓