Dlk5394 38+1 haftalık Ne gelen var ne giden :/ Sancı da yok ağrı da yok Tam tersine rahatlamış bir bünyeye büründüm Bu gidişle 40. Haftaları bulmazsak iyi :(
Defneninannesi- 38+6 bende ayni durumdayim insallag 40 lari gormem ilk hamileligimde 40+2 de suniyle baslamaisti oda nisan gelmesiyle