inci_tanesi Dogumuma 6 gün var boğaz ağrısı ateş öksürük başladı sezeryan olacağı için çok tedirginim gitsem ilaç yazarlar mi başına gelen oldu mu ?
Defneninannesi- inci_tanesi suan bende oyleyim 38+6 yiz ama benimki normal dogum 3 aysinda oglumda hasta sanci vursa gitsem napacam diye dusunuyorum
inci_tanesi Defneninannesi- Bende oglumdan sonra hasta oldum ne yapacam bilmiyorum Rabbim acil sifalar versin insallah
Defneninannesi- inci_tanesi allah yardimcimiz olsun hadtaliklari atlatip oylr dogum yapalim insallah bebeisler cok hasas oluyor oglum 29 gunlukkken grip olmustu cok zordu sesiide cikmiyodu oksururkenn