Gzmklncc of off.. ben de hamile kalinca cok sevinmistim birkac ay nefes alacagim diye. Serum ambulans her ay🥴
Sicak su torbasi ile ayaklarini isit
Bal yada seker serbeti ic bi iki bardak icebilirsen aralıklarla
Magnezyum takviye
Ben bu ucuyle bazi aylar daha rahat oluyorum doktora gitmistim hic birsey yoktu.. insallah sende de cikmaz. Ay icinde kendini sicak tut birde 🥰