Ben 38 gündür test yapıyorum hep negatif 7 8 adet farklı markada test yaptım negatif yeni yaptıysan bekle 3 4 gün sonra yeniden yap test bide kan ver ben 39 gün gecikme var testleri aralıklı yaptım hep sonuncu testi bu Pazartesi yaptım negatf çıkmıştı şimdi salı gününü bekliyorum doktor kontrolü var