Esmos20 Ben ikisinide almadım evde bulundurup kolaya kaçmak istemedim çünkü kendimi şartladım desem bi nevi yeridir 21. Yüzyılda yaşıyoruz ve ikisinide 7/24 ulaşabiliriz sonuna kadar emzirmeyi denicem çok aksi bi ihtimal olursa meme reddi gibi kaşık biberon alıp onu kullanırım ama emzirmeye çalışmayı yine bırakmam tavsiye ederim