Fikriyeee Merhabalar artık bende aranıza katıldım iki hafta oldu öğreneli. Gerçekten mucizevi birşey ver hemen ilk aydan oldu eşim hissetmişti hamile olduğumu daha adetim gecikmeden🙈 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah . 6 haftalık hamişler nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz ben artık sürekli ceviz badem süt kefir tüketiyorum ve günde 40 dk yürümeye dikkat ediyorum
GozdeCemre Fikriyeee hastaneye gittin mi canım kesesi göründü mü benimki 4+5 ama göremedik kesesini daha çok erken dediler 😒😇
Sinem11 Fikriyeee hayirli olsun😊 benimde 5+6 günlük yarin ilk doktor randevumuza gidicem inşallah hersey yolundadir🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Fikriyeee GozdeCemre GozdeCemre evet canım geçen hafta gittik 5+2 ydik o zaman. Kese göründü doktor çok sağlıklı ve güzel biryere yerleşmiş çok iyi dedi☺️❤️🙈 inşallah sende görürsün az kalmış. Biz 10 unda gidicez bir daha kalp atışları için inşallah
GozdeCemre Fikriyeee bende merakla bekliyorum valla bi görünse kalp atışlarını bi duysam içim rahatlayacakta sabır çok zor 😂2. Gebeliğim ama hala ilk miş gibi heyecanlıyım 😂