Kızlar arkadaşım için soruyorum.Doktoru alttan muayene etmiş,çok yoğun vajinal enfeksiyonun var demiş.5 tane İlaç vermiş,bir de smear örneği almış. Smear sonucunda hiçbirşey bulunamadı yazıyormuş. Arkadaşım bende vajinal enfeksiyon yok muymuş yani diyor?Vajinal enfeksiyon olsa smear testinde çıkar mıydı?Sadece gözle görülen vajinal enfeksiyonlar da var mı?