39 haftaligim Karnım dünden beri sanki bebek toplanıyor gibi şişiyor ve adet ağrısı gibi ağrı birde arada bıçak gibi saplanan sancı doğum belirtisi mi hastaneye gitmeli miyim yoksa daha beklemeli miyim karar veremedim evde daha rahatım hastanede hemen yatırırlar mı suni sancı verilir mi su gelmeden gidilir mi bilenler yazarsa sevinirim bana bu durumu yaşayan bilgilendirme yapsın