Diyabetim ayagım kırık ve 31 haftalık hamıleyım yıne grıp oldum inş domuz grıbı vs degıldır herşey bırbırıne gırdı yıne şeker de yükseliyor grıp olunca fazlasıyla doktora gitsem ne yaparlar kızlar? Ve parol içtim sabah dayanamadım. Gece çok ama çok kötüydum sabah olsun dıye dualar ettım gram uyumadım. Ne zaman düzelecek kızlar be.