beyazaycicegi Arkadaşlar, mecbur değiliz biliyorum. Kararsızım, gerçi kaldırılmıştı tekrar geldi mi bilmiyorum ama. Ben 18-19 yaşlarımda olmuştum ama şu an olup olmamakta kararsızım
Tiiffany beyazaycicegi konustum. Geçen sefer kaldırılanlar hatalı ürünmüş o yüzden toplatılmış. Tekrar gelecek haber vericem dedi ama bende düşünmüyorum
Zeynepz beyazaycicegi ilk hamileliğimde yaptırmadım hatta asm doktoru epey tartışmıştı kaydını benden aldır hakkında tutanak tutucam diye baya ısrar etmişti yaptır diye bu benim yasal hakkım istemiyorum dedim imza verdim şimdi ikinci gebeliğim yine yaptırmayacağım
Asfdg beyazaycicegi 5 sene koruyuculuğu varmış peritonolijiden takipliydim ben ona sormuştum ilk gebeliğimde olduğum için bidaha olmana gerek yok senbilirsin demişti
beyazaycicegi Tiiffany Aynen benimde sağlık ocağında randevum vardı bugün gittim istememde yaptıramayız aşı yok elimizde dediler :D Tercihimde değildi açıkçası
beyazaycicegi Zeynepz benim hiç sorun etmedi. siz nasıl istiyorsanız öyle olacak dedi. Ama imza aldı aşıyı kendim reddettiğine dair çünkü sağlık bakanlığı onlara sorun çıkarıyormuş sonunda.
misirveannesi beyazaycicegi ben olmadım. İlk gebeliğimde de olmamıştım. Doktorum zaten özel hastanede hijyenik ortamda doğum yapıcaksın. Eskiden önemliydi paslı alet vs olur diye dedi. Tabi bu benim kendi dr. Görüşüydü. Kaldı ki son aşıları geri çağırma muhabbetnden sonra asla olmam
story beyazaycicegi sağlık ocağı çağırdıktan sonra doktoruma sormuştum gerek görmemişti nedenlerini açıklayıp yaptırmasan da olur demişti o yüzden yaptırmamıştım. Sonra da aşılar toplatıldı şimdi geri yapılmaya başlanmış ama bazı sağlık ocaklarında sanırım.