Hanımlar ben kendi deneyimimi paylaşmak istiyorum . Aramızdan bazılarına umut olacağına eminim . İki yıllık evliyim . Evlendikten sonra 10. Ay gibi korunmayı bıraktık . Bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Büyük heveslerle gittiğim hastanede boş gebelik geçirdigimi öğrendim . 11. Haftaya kadar ya oluşursa bebek diye bikac doktor beni bekletti. Bebek olusmayinca ve boş gebelik olduğu kesinleşince 11 haftalıkken hastanede ilaçlı düşük yaptım . Doktor korunma vermedi ve bende bebek istediğim için korunmadim. O düşüğün üstünden aylar geçti ve ben her ay bebek haberi bekledim ama maalesef 8 ay olmadı . Zaten boş gebelikte geçirdiğim için vücudumun sağlıklı bir bebek taşıyacağına hamile kalabileceğime olan inancımı da yitirdim . Bu sırada 6. Ay gibi doktora da gittim ve hiçbir problemin yok dediler . Artık umudumu yitirdim . Aradan iki ay geçti ve eşim muayene olmak için randevu alacaktı bende bir süredir kasık ağrısı yaşıyordum . Kasık ağrısı için hastaneye gittiğimde doktorum rahim filmi cekmemi istedi ve o sırada hormon testleri yaptı . İki gün sonra sonuçlarımi almaya gittiğimde hamile olduğumu öğrendim . Sevinç gözyaşları ve şaşkınlıkla karşıladım bu haberi tabi. Demek istediğim benim o artık çocuğum olmayacak olmuyor büyük bir sorun var dediğim iki aydan sonra gebeliğimi öğrendim. Su an 16 haftalık teyzeleri . Psikolojik olarak rahatlamadiginiz ve stres yaptığınız sürece beyniniz normal fonksiyonlarını yerine getiremiyor.