Bebek_anne1995 Merhaba kızlar ben dogurdum cok şükür Rabbıme ınsallah sızde bır avazda bebegınıze kavusursunuz
Dilara556 Bebek_anne1995 ayyy maşallah darısı bize inşallah,bende 38+6 oldum 1 cm açıklık var ilerlemesini bekliyorum
umena Bebek_anne1995 hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün bize de vaktiyle kucagımıza almamız icin dua eder misiniz 🥰
Bebek_anne1995 Pinpuyank ılk doğumum ve normal oldu canım dılerım Rabbıme sızde sag salım doğurup yavlarınızı kucagınıza alırsınız
Bebek_anne1995 Dilara556 benım 41 haftalıktı kendı sancım gelmedı ıkı gun hastanede kaldım sunı sancı verdıler bana onunla doğum yaptım
Dilara556 Pinpuyank yapıyorum gribi yeni atlattım ama burnum tıkalı nefes alamıyorum doğumda nefes alırken zorlanırım diye korkuyorum 😦