Ebru1995 benimde bir ara böyle sorunum vardi geceleri özellikle kasintidan uyuyamazdim ozellikle bacaklarim da …bir de pütür pütür bisey oluyordu…en son cildiyeye gidecektim geçti…ama duş cok iyi geliyor…bir de nemli tutmak lazim galiba kuru kalınca kaşıntı basliyor…ben bide catlak yagimi fazla kullandığım icin de oldugunu düşünüyorum…