ummuhan3 Selam kızlar, Gebelik belirtisi olarak göğüs hassasiyeti , dolgunlasmasi vs. Oluyor diyorlar ya , göğüs ile ilgili hiçbir değişiklik olmadan hamile olduğunu öğrenen varmi ? Göğüs hassasiyeti mutlaka oluyor mu merak ettim
Kyy01 ummuhan3 bende olmadı bende sadece gecikme var hiç bir belirtim yok herkes aynı değil bünyeler farklı
irem01 ummuhan3 canım 3 gebelik geçirdim hiçbirinde göğüste bir değişiklik olmadı. Hatta son gebeliğimde hiçbir belirti yoktu sadece adet öncesi belirtiler olmadığı için suphelenmistim.
Gizemli Ben de acaba hamile miyim diye hep kontrol ederdim ama benim de başlarda bi değişme olmadı, çok sonra oldu
Reyhosunannisi Adetime 10 gün vardı aşırı derecede ağrıyorlardı ve dolgunlaştı ve kasıklarıma iğne batırır gibi oluyor ama 4 saniye sürüyordu 5 dkda bir oluyordu bu durum adetime 2 gün kala hamile olduğumu öğrendim