ummuhan3 Canım bizim burda devlet hastanesinde çekmiyorlar.Ben özel hastanede geçen sene 1300tl ye falan cektirmiştim.Bana anestezi uygulandı 5/10 dakikalık bir işlem aslında tüplerin açıksa acı ağrı hissetmiyorsun galiba ama tüplerin kapalı ise acı ağrı olabilir.Bende anestezi olmasına rağmen çıktığımda acı ağrı hissettim.Benim tüpler tıkalıymış açtılar.Ayrıca rahimde perde olduğu da söylendi.Bikaç gün kan şeklinde lekelenme yaşadım 1hafta ilişki yasakdı.Galiba regli bittikten ⅗ gün sonra çekiliyordu doktor söyler sana onu.Benim üstünden belki 2yila yakın bir süre geçti lakin hala gebe kalamadim.Tabi kalanlar oluyormuş.Birde perde olursa doktor bana erken doğum yapma veya düşük riskim olduğunu söyledi şimdilik dursun istersen eğer ki düşük yaparsan ilk gebeliğinde ameliyatını oluruz dedi.