Kubrak2016 36+2 olduk bugün kontrolümüz var☺️ birkaçgündür karın ve kasıklarımda ağrılar var bakalım oğluş ne durumdaymış merak ediyorum 🤩 bebişini görecek başka kimler var durumlar nasıl sizdeeee 🥰
Prenses34_annesi Kubrak2016 35+5 olduk kızımla bizim de bugün kontrolümüz var🥰 çatı kemiği ve vajinal ağrılar mevcut acaba iyice mi yerleşti diye düşünüyorum çünkü 26 dan beri baş aşağı duruyor ❤️ her gitmem de ayrı bir heyecan sanki ilk gibi💕
Merymklc Kubrak2016 öğlen sonu bizimde görüş günü😁 37+4 üz normal doğum görünüyor Rabbim kolaylıkla doğumlar nasip etsin herkese🥰
Mhande 1 tane düşügum var tekrar hamileyim en son 6 Aralık ta gittik doktor 5 hafta sonra gel dedi yani bugün 12+3 olduk.🤲🏻 aklıma hersey geliyor doktor ya kötü bisey derse diye bana dua eder misin canım 😑🤲🏻❤️
Kubrak2016 Mhande ilk zamanlar benimde her muayenede aynı şeyler geliyordu aklıma, içini ferah tut canım rabbim inşallah hayırlısını nasip etsin gönlüne göre versin 🙏🙏🙏
Prenses34_annesi Kubrak2016 ay inşallah canım benim ya çünkü artık git gide zorlasiyor herşey bir an önce doğurmak meselesine geliyor 😂
Kubrak2016 Merymklc bizimde öyle görünüyor kafası aşağıda iyice artık dedi🥰 keyfi ne zaman gelirseee 🥰