aysql05 park beşik için bişey diyemem bebek ayaklandığı zaman oyun parkı olarak çok kullanışlı oluyolar ama büyüyen beşikleri hiç tavsiye etmiyorum çünkü etrafımda onu alıp da kullanan bir kişi bile duymadım çocuklar hiç yatmak istemedi onun içinde ☺️ Bende anne yanı tahta beşiklerden aldım gece yatağın yanı gündüz de salonda kullanmak için. Evet çok fazla kullanılmıyo onlar o ve son zamanlarda dolardan baya bi fiyatları arttı. Bende letgodan ikinci el aldım sıfır ayarında çok kullanılmadığı için tertemiz tekstili yatağı herşeyi içindeydi. Müsait odam olduğu içinde montessori yatak ve dolap yaptırıyorum. Sıkılıp da ben bu yatakta yatmak istemiyorum diyene kadar kullanılabilir ve sadece o değil içinde ben bile yatabilirim. Kapılı yaptırdım ilerde oyun parkı olarak da kullanılabilir yada uyutup yatırdığım zaman aklım kalmaz düşücek mi diye. Uzun oldu biraaaz kusura bakmayın 🙈