Fatmamdk ilk başlarda böyle şeyler oluyor diye biliyorum, yine de önlem amaçlı istemiş olması güzel birşey doktorunuzun. İçinizi ferah tutun, dinlenmeye çalışın. 12. haftaya kadar yediklerimizin pek önemi yok depolarımızdan alıyorlar. Su içmeye ve dinlenmeye çalışın.