4 aylık gebeyim beyaz tenliyim ama göğüs ucum karardı . Normal bişey mi normalde uçları pembe olanlar kararmaz diyorlardı. Eşim bugün neden zenci gibi olmuş dedi. Bu durumun fizyolojik bişey olduğunu söyledim ama hakaret olarak algıladım. İnsallah doğumdan sonra geçer/ beyaz tene yakışmıyor sırıtıyor.