Kubraa033 kuzenim doğum yaptı 2 ay önce gerçekten kızı mahvettiler neden bilmiyorum diğer yanında doğum yapan hanımefendi gayet güzel geçti benim doğumum dedi normal doğum yaptı daha yemi ayaklandı banada sürekli bebeğiniz ölür yaşamaz down sendromlu alalım dediler bende Allahtan gelen bir şey dedim memnun kalmadım eşimde özele git dedi 3 hafta oldu çok şükür doğum yaptım maşallah çok da sağlıklı Ümit hastanesinde o kadar memnun kaldım ki doktorum da o kadar güzel kalpli insanları sakinleştiren gayet güzel konuşan bi hanım kendi annem gibi yanımda oldu destek oldu bana durumunuz varsa bence ümitte yapın derim 13 doğumu sezeryanda normalde aynı ben sezeryan oldum 1 günde ayağa kalktım