Sonbahar61 Emisse nasıl durumlar yaşıyosunuz mesela bende mide yanması yaşıyorum sonra kaşıntım bazen cok oluyo hele tatlı krizi aşırı olmaya başladı şekerin çıkmasından korkuyorum bunun gibi seyleri bi tek ben mi yaşıyorum diye merak ettim açıkcası
Sonbahar61 Honeymom17 bende de vardı ama geçti gibi bi ara vişne suyu içmiştim ondan sanıyodum megerse degilmiş özellikle de geceleri cok fazla oluyodu